Gy1 ben sezaryan doğum yaptım 40 gün boyunca leke şekilde gördüm sonra 40. Gün sonra 2-3 gün çok geldi şimdi 2 ay 10 günlük oğlum bugün başladı ve çok adetim geliyor koyu bir şekilde o kişiden kişiye değişiyor adetin gelmiyorsa sütün koruyor diyorlar eğer adet gelirse yumurtlama hücrelerin yenileniyor ondan ve hamile kalma durumun çok yüksek oluyor