Gy1 Doğumdan kaç ay sonra regl oldunuz hanımlar benim üç ay oldu hala yok sadece aralarda bir iki gün lekelenme ondan sonrası normale dönüyor
nehirim_ Gy1 bende şurda duraym meraktaym bazıları kırk çıkınca oluyormuş bazıları daha geç ablam 6 ay sonra oldu
Elif-ikra Gy1 bende bişey sorucam adet zamanlarında sütünüz azalıyor mu benim bi miktar azalma oluyor sanki
Mytinyson Gy1 60 gün lohusa kanamam sürdü. Beş gün kanama yoktu sonra regl oldum. Bu ayda günü gününe tekrar oldum. Sütümde ilginç bir şekilde azalma yok regl günlerimde artma var. Bende anlamadım neden 🤷🏻♀️
Elif-ikra Benimde öyle bi bebeğim 2 bucuk aylıktı az bişey geldi bide 3 bucuk aylıktı o zaman geldi emziren anneler gec adet görüyormus öyle biliyorum
Gy1 Elif-ikra işte o da sinir bozuyor hatta adet ağrısı gibi çok hafif ağrı hissediyorum oldum sanıyorum
yadem63 benim 47 günlük 43 günde oldum sezeryanla doğurdım Ama önceside kanamam oldu Süt u dönemde az evet
Gy1 Mytinyson benimde 60 gün sürdü ve adet zamanlarında sütün tadı değişebiliyomıs bende öyle okumuştum
Nefes0000 Gy1 ben 40 ım çıktıktan sonra adet oldum bazı kişiler uzun süre olmuyor, ben sezeryan doğum yaptım.
Hsrtgndz Gy1 Psikolojim bozuldu zaten kendimi ne olsa acaba hamile miyim niye böyle oluyor ay miden bulandı ay karnım ağrıdı ay tuvalet e çıkamıyorum☹️stres yaptım iyice olacağı varsa da olmayacak böyle