Deletedmom221 gelmemesinin nedeni tıkanıklık olabilir emzirmeyi şakın bırakmayın özellikle bebeğinizi çanta gibi kolunuzun altına alıp emzirin elinizle sertliği dağıtmak için masaj yapın ben bi de bebeği yatağa koyup üzerine eğilerek de emziriyorum o zaman da süt rahat iniyor ama kızarıklık falan varsa mutlaka doktora gidin tıkanıklığı açabilirseniz aslında göğsünüzde çok süt olduğunu göreceksiniz