Bende baticon kullandım ama onu bir iki kere yaptım bıraktım mikrop kapmasın die sürekli kullanmak yarayı yumuşatıyor ve geç kurumasına sebep oluyor krem olarakta hametan vermişti sarılı olanını kullandık hiç yakmadı Birkaç hafta kullandım sadece sürmeyi umuyorduk doğum yapalı 10 ay oldu baya solgun dikiş izim