Dezehs Sezeryan dikişi için doktorunuz hangi kremi önerdi bana sadece batıcon ile pasuman yap demişti 18 gün oldu ama sol taraf iki gündür yanıyor biraz önereceğiniz bir krem varmı
Asel_sahra Dezehs kac gundur pansuman yapiyorsunuz benimde 14 gun oldu, ilk 9 gun yapttm snra yapmadım dunde duş aldm kurutmayi unuttm bugün biraz aciyo sanki
Aylaayla Dezehs bana hiç pansuman demedi doktorum ilginç iki ay oldu sezeryan olalı ama ne pansuman yaptım ne krem verdi hiçbişey yapmadım.
MarlaSinger Dezehs hiç bi krem sürmedim pansuman yapmadım 2 sezaryen oldum. Sadece iz olmaması İçin 1 -2 ay sonra kreme başladım
Dezehs Asel_sahra cnm valla 15 gün yaptım bıraktım ama gündür sol taraf yanıyor Ama banyo yaparken kesinlikle kurut cnm ben kurutma makinesi ile kuruttum
Asel_sahra Dezehs evet ya benimde sag ve sol taraf aciyo kurutmadm diyemi ne eczaci kadina sordum kac gun pansuman yapmam lazm ben hc yapmamıştm dedi😄 bisy daha sorcam iş falan yapabiliyormusunz
MarlaSinger Aylaayla genelde gerek yok çünkü. 2 sezaryen doğum yaptım. İkisinde de krem sürmedim pansuman yapmadım sadece iz kremi kullandım
Dezehs Aylaayla ben taburcu olduğum gün baticon vermişti 1 hafta bant kalsın üzerine demişti 1hafta sonra aç evde günde 2 kere pasuman yap dedi bende 15. Güne kadar pasuman yaptım
Ebruli64 Aylaayla bende dogumdan iki üc gün sonra sargiyi cikarmksti doktorum o sekilde kalabilir dedi, hic birseyde sürmedim kendi kendine gecti
__september__ MarlaSinger bende hiç pansuman falan yapmadım. Hangi kremi kullandınız. Kullandığınız kremi doktora sormaya gerek var mı acaba
Betul055 Dezehs Assos Siliskar Jel 50 Gr bunu verdi 100₺ İdi o zaman fiyatı almadım sorun da yaşamdım
Busrabektas Dezehs ilk bir ay madecassol kullandim sonrasinda da bepanthol anti-scar jel kullandim uc ay kadar su an kizim 7 aylik dikis izimi ariyor herkes:) ve ne sisme ne kabuk hic bir sey olmadi tavsiye ederim
MarlaSinger Busrabektas anti scar jel iyi geliyor mu ya? Yüzüm de bi iz var onun İçin deniyorum. Bi de sezaryen dikiş yerinizde masaj topu kullandınız mı?
Asel_sahra Busrabektas madecassol bizdede var yakmiyormu acaba, göğüs ucu icin kullandm surunce yakiyordu baya ,iz icin cok iyi die duymustm
Dezehs Busrabektas sağol cnm bende yarın alayım cnm ilk kullandığınız kremi kaç gün kullandınız bepantol den önce
Dezehs Asel_sahra cnm valla ilk günden beri her işi kendim yapıyorum kimsem yok eşim ilk hafta sadece makine attı eve diğer işimi kneşdm yaptım
arikinannnesi MarlaSinger ben kullandım,boşa masraf.karnındaki kesiği iyi bir estetikçi kapatabilir,krem mrem boş bana sorsan.minnacık bir kreme 100 lira verdi eşim sırf doktor söyledi diye.bence gereksiz kalsın istiyorum zaten o iz,ne zararı var ki ☺️
Busrabektas Asel_sahra Ben de yanma hic olmadi acikcasi o yuzden bir sey diyemicem aksine rahatlatiyordu.
Busrabektas Dezehs 1 ay kullandim. Sonrasinda da Bepanthol u 3 ay kullandim ama her gun degil 2-3 gunde bir kullandim ona ragmen baya etkisini gordum.
Prenses_annesi22 Dezehs ahh canım sol taraf hep agrıcak sogukta kendını koru soguklarda özellıkle bana hemsıre öyle soyledı ve dogru 5 ay oldu hala kasınıyor acıyor ıcerısı acıyo yanı 😔
Dezehs Prenses_annesi22 evet benimde kaşınıyor ama sol taraf sanki kabuklanmış ve soyulmuş gibi yanıyor cnm kendimi çok sıkı giyiniyorum gece bile ayağımda çorap