aksu5334 derodunya yanlış hatırlamıyosam geçen yıl 700 800 gibişeydi toplamı elektrik su ve doğalgazın. Doğalgazı faturalarına böldürebiliyosun. Taksit yapıyolar. Kapatınca abonmanlığı 1 hafta için iade ediyolar bu paraları
Admsmyrgktg derodunya doğal gaz yeni açtırdık 900 açma 600 de güvence bedeli toplamda 1500 verdik. Şu için 140 gibi birşey di. Elektriği eşim halletti hatrlayamıyorum.
Admsmyrgktg derodunya valla bizim yaşadığımız yerde bu fiyata açtılar malesef. Gerçkten çok fazla bende başta bilmiyordum. O güvence bedelini aboneliği iptal ettiğimizde geri veriyorlarmış. Sayaç parası dön işte hepsi 1500 tuttu.
Deletedmom62626 derodunya elektrik ben vermedim açıkçası faturama yansıttılar suyu da vermedim açtılar ondan sonra yatırdım doğalgaza verdim bir tek
Deletedmom62626 derodunya ben sıfır eve geçtim su fiyatı biraz fazla oldu 450 civarı doğalgaz 600 kusur elektrik 400 kusur yine abonelikler
Mom010 derodunya e devlet uzerindende basvuru yapabiliyorsunuz taksit oluyor ordan faturalara yansıyor
derodunya incidenizzz öyleymis canım benim tutacagım evde kücük inş böyle az veririm 900 duydum az önce 🙄
PasaAnnesii derodunya dogalgaz 500 falandır şu enson 200 kusurdu elektrikte 300 gibiydi dogalgaz falan faturaya boluyorlar biz öyle almıştık 2 taksit şeklinde olmuştu faturaya ekti