derodunya kızlar eve çıkacagız inşAllah 🙏🏻 doğalgaz elektrik su üstümüze alcakmışız fiyatlar hakkında bilgisi olan varmı
Synmannesi Benim zamanım da doğalgaz 450 TL açmışlardı elektrik 200 dü 2 sene önce şimdi ne kadar oldu acaba merak ettim
momofemir derodunya ciktiginiz evden ilk tasindiginizda verdiginizu geri aliyorsunuz. Dogalgaz tek seferlik veriliyor diye biliyorum. Hani ilk kayit gibi dusunun. Bunda vermezsiniz bence
ikizlerinannesi2985 momofemir derodunya yok canım her seferinde veriyorsun. Ben de önce kiraya çıktım ödedim. 2 sene sonra kendi evimize geçtik o zaman da ödedik. Ama4-5 taksit yapıyorlar.
Ozcskrl derodunya canım istanbuldaysan ortalama hatırladıgum doğlgaz 650 su 200 elekte waattına göre 40-100 civarıydı değişmediyse
Annekeki derodunya biz iki yil oldu ev degistireli. zamaninda 400e mi ne actirmistik tasinirken o 400u iade ettiler sonra yeni evde tekrar odeme yaptik😬yani oradan alip buraya verdik gibi oldu.