Miyauw Canım doktor elzem bir durum olmadığı sürece müdahale etmez zaten etmeye de gerek yoktur yürümeye başladığında düşmelerde hep kopuyor kopmasa bile pek sorun olmuyor yemesine konuşmasına engel teşkil etmiyor. Benim oğlumun adımlamalarda koptu çok az kanadı anında geçti acı falan da hissetmedi 😁