https://imgyukle.com/i/OPudGQ
https://imgyukle.com/i/OPuA5s
Kızlar merhaba oğlum 11 aylık yüzünde böyle sivilcemsi kırmızılıklar oluyor. Aslında 6-7aylıkken beri oluyor geçiyor gibi oluyor sonra yine tekrarlıyor. Doktor alerji olmadığını söyledi çünkü sadece yüzü böyle cildinde bişey yok. Yedirdiklerin ağız kenarlarına bulaşınca, ağzının etrafı sürekli ıslak kalınca olur dedi. Ama bulaştırmasamda kuru tutsam da oluyor. Mustelanın kremini kullanıyorum, fito denedim, dr verdiği kortizonlu bir krem vardı bir kaç sefer onu sürdüm. Kremler azaltıyor hatta kayboluyor gibi ama kullanmayı bırakınca tekrar böyle oluyor. Nedir bu ne yapmalıyım nasıl geçer varmı yasayan