Bihter34 Hayır, ben kendim hastayım ilaç kullanmak zorunda kaldığım için bıraktırdım, emziremediğim için daha iyi çünkü emmeden asla uyumuyordu ortalığı yıkıyordu en azından artık bir alternatifim var diye düşünüyorum. Ayrıca çalışıyorum emerek uyurken benden başkası uyutamıyordu ve çok sıkıntı çekiyorduk.