F-Betul bence uyku aralarındaki saati uzun tutun.Bide aynen bence büyüdükce rahat uyuyacaklar.Çünkü hareketli olucaklar,diş falan sorunu kalmiycak,acısını gösterecek ve ya söyleyecek.Benimki de 6aylık ilallah dedirtiyor.Söylediğim zamanları iple çekiyorum😂😂😂😂😂