Mom080 istediği ve yeteri kadar İlgi görememe, kıskançlık, huzursuz aile ortamı, dışarı çıkamayıp evde kaldığı süreç içinde yaşadığı stres, anne baba ile bağlanma sorunu, ailede birinden görüp yapma, genetik olabileciğini destekleyen uzmanlarda var. Yani bir çok sebebi olabiliyor aslında. Yapma vs demek yerine konuşmaya çalışın. Tırnağını yediğinde, yada kopardığında canının da yanabileceğini, böyle ellerinin kötü görünebileceğini söyleyin. İstersen tırnaklarını koparmak veya yemek yerine tırnaklarını keselim ve sende törpüle diyip onu teşvik edebilirsiniz, krem sürelim ellerimiz, tırnaklarımız güzel görünsün diyerek kendinize sürüp sonra ona da sürün. Bu durumu farkettiğinizde dikkati başka yöne çekin. Bir oyun hamuru ile oynama başka bir aktivite gibi. Zamanla bırakacaktır. Tutumunuz ve söylemleriniz çok önemli. Bu yüzden kızmadan, üzmeden atlatmaya çalışmalısınız.