zeynnep benim bebeğimde 4 aya yaklaşıyor sanki diş çıkaracakmış gibi hareketler yapıyor eli hep ağzında elini keşfediyor demişlerdi ama böyle hırslı hareketler yapıyor elini tutunca ağlıyor kucağıma alıyorum omuzlarımı ısırmaya çalışıyor diş mi çıkaracak acaba çok erken değil mi ya ben 6 ay sanıyordum şaşırdım şu an benimki de mi çıkaracak acaba başka belirtisi var mı nasıl anlarım