Evet 4 diş birden çıktı. Alt dişleri 4.18aylıkken çıkarmıştı. Üst dişlerinide 8.ayda çıkardı ve 9.aydayız azı dişleri çıktı bir hafta arayla. Normalde ilk dişlerini 10.ayda çıkaran bebekler var ama benm kızım çok erken çıkardı. Sebebi nedir yani bunda olumsuz bi durum varmı? Çok zorlandık çok ağladı uykular resmen haram oldu 2 aydır. Diş çıkarırken zaten zorlanır bebekler benim kızım hepsini birden çıkardı çok daha zorluk çekti. Bizde çok zorlandık tabi. Böyle bi durum yaşayan varmı? Şuan toplam 6dişi var ve daha 9aylık