gulse_uyak e bebekten gümüş kapak aldım 1 haftada yaralarım iyileşti piyasadaki bütün kremleri denedim sadece gümüş kapak iyi geldi.çok zor allah yardımcın olsun ama birşey yapmasan bile 3.ayda geçecek alışacak.
dolunay01 gulse_uyak bana da 3 ay sonra gecer 6 ay olunca geçer suan 21 aylık gumus kapak kullanmayım hemen catlıyor egzama gjbı oluyor gumus kapak hayat hala kullanıylruö
dolunay01 Dogaipek hoc krem le ugrasmayın direkt hangı marka olursa olsun gumus kapak alın ogşum 21 aylık hala kullanıyorum onları çıkarınca yıne catlıyor sur sol sur sıl ugrasmayın
Dogaipek dolunay01 gogus kalkanıyla gumus kapak arasında kalmıstım bende gumus kapak daha etkılıyse onu alalım
HappyArasMom Dogaipek Sadece lansinoh kullan , en azından emzirirken silme derdin olmaz , çok çabukta iyileştirdi
dolunay01 Dogaipek gumus kapak tedavi ediyor kalkan sadece degmesını önlüyor kıyafete onuda denedım en son gumus kapak
Aselinminnosannesi Dogaipek avent göğüs kalkanı kullandım göğüs yarasi icin karbonatlı su suruyordum lansinoh kullaniyordum şimdide gumus kapak kullanıyorum çok zor acısı inşallah geçer bir an evvel geçmiş olsun…
Shira2 Dogaipek bu bir sürec, bu sürecten gecmek lazim. Iki cocugum var ilkinde cok kötüydü, ne kullandiysam fayda etmedi, fakat kullandiklarim süreci kisaltti. Ikinci cocukta sadece zeytinyagi kullandim ve sanirsam 3 hafta sonra normale gelmisti..
Ozlemkose85 Dogaipek mamisol krem hemen geciriyor.bnm kan geliyordu yaradan artik doktor onu önermisti gercekten cok iyi
Selcanecrinn Dogaipek 3 ay kan emdirmis ve bütün herşeyi denemiş biri olarak cildiye doktoruna gitmeni tavsiye ederim
Dogaipek Selcanecrinn henuz kanama aşamasına gelmedm ama o aşamayı yasamadan kesın cozum olan bısey bulmalıuım suan bile bu kadar acıyorsa kanamasının acısını dusunemıyorum
Edguedgu Mutlaka avent göğüs kalkanı kullanmanızı tavsiye ederim. Hem süt birikiyor hem daha fazla yara olmasını engelliyor. Aynı zamanda mustela da kullandım ikisi süper ikili. Tavsiye ederim
Meloo7 Dogaipek canım soğanı közle ve en içini göğüs ucuna sar bende buradan duymuştum ve denedim çok faydasını gördüm
Mavisu Ben kantaron surnxr geçti+ gümüş.kapak takıyorum ama en başından takmama rağmen kantaron sürünce iyileşmeye başlasi
Aselbade Dogaipek surekli emzir canim bebeginin agzinda sutunle iyilesir lanolinli krem kullanabilirsin doktorum onermisti ben hem onu kullandim hemde 1 kere ayva cekirdeginden surdum 1 ay sonunda anca iyileşti benim göğüslerim parça parca dökülüyordu kan akıyordu ağlaya ağlaya emziriyodum öyle öyle düzeldi çok şükür
Dogaipek Aselbade ay nasıl emzırmeye dayanıyordunuz suan kan yok ama benım canım cok acıyor dayanamıyorum cok sinirleniyorum acı cekerken
Bernayben Dogaipek ben de ne yapsam fayda etmemişti resmen kan akıyordu göğüs uçlarımdan, garmastan kullandım mucize gibi bir krem. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bernayben Dogaipek canım bir de yara olduktan sonra lansinoh vs hiçbir işe yaramıyor. Garmastan pomat en iyi çözüm.