Gzm67_ hayırlı kandiller 🌿
Canım ben öğtetmenim yarım gün ve haftanın üç günü okula gittiğim için izin almaya değer bi zaman dilimi yoktu ve tabiki maaşımdan olmak istemediğim için başladım işe, oğlum 6 aylıktı başladığımda bi arkadaşım bakıyor, zaten henüz küçükler ve annenin gittiği olayı ayrılık kaygısı falan pek farkında değiller o yüzden için rahat olsun o seni sakince bekleyecek, güvendiğin biri de bakacaksa işe gitmenin keyfini çıkar uzun süren evde kalmanın ardından çok iyi geliyor 🤗