Gzm67_ Bebeğim 6 aylık olmak üzereydi başladım. İlk dönem babası ve babaannesi baktı, sonra bakıcı başladı. Kızımı tabii ki özledim ama çalışmak da çok iyi geldi bana. O da hızlıca adapte oldu zaten, bir haftada pek çok şeyi yoluna koymuştuk. Korkulduğu gibi olmuyor, merak etmeyin.