Cagla evet 22-23 derceye göre fazlasıyla soğuk ama vücut nasıl alışırsa o şekil devam eder doktorumzda bu şekilde önerdi fazla sıcak iyi değil ve fazla soğukta iyi değil tabikide en iyisi orta ve gerçektende bu şekilde daha rahat uyuyor oğlum burnumuz falanda tıkanmiyor bu şekilde alıştırın derim bebişinizi bu şekilde dışarı çıktığında hemen hasta olmaz soğuk havalarda 😊