Sedaergn
22-23 ısı %40-60 arası nem olmalı diye biliyorum.
onu yapmaya calısıyorum.
Zıbın üzerine alt ust takım ve tek corap giydiryorum.
Üşüdügunu de ensesıne ve gogsune bakarak anlıyorum.
Yanaklar burun ekler ayaklar soguk olabılır. Genelde de soguk oluyor ama bu üşüdugu anlamına gelmiyor.