sarpinko çok sey paylaştık ama beni de salak yerine koydu insan içinde rezil etti. Bağırdı çağırdı. Biz eşimle sevgili olmadan o eşimin kuzeniyle sevgiliydi. Eşim benim fotoğrafımı görmüş ordan tanışmak için yazıyor ben reddediyorum sosyal medya olunca. Sonra Allah bu denk geliyoruz ve konuşmaya başlıyoruz tabii ben onun o yazan kişi olduğunu bilmiyorum. Neyse gün günü kovaladı biz birimize alışırken bunlar soğudu kavgalar etti. Eşim beni arıyordu o sevgilisine kızıyordu biz niye telefonda konuşmuyoruz onlar konuşuyor. Biz buluşuyoruz diyelim biz niye buluşmuyoeuz diye sevgilisine kızıyor. Eşim bana hediye alıyor diyorki sen bana niye hediye almıyorsun. Böyle böyle ayrıldılar. Biz devam ettik. Bana daha çok düşman oldu. Bizim sevgili olmamızın sebebi senmişsin bilsem hiç girmezdim o topa falan dedi. En sonda başta dediğim kavgalar olmaya başladı. Ne ailem ne eşim hbiri istemiyor onla konuşmamı. O da beni engelledi zaten her yerden. Bu arada eşimde kuzeniyle konuşmuyor. Kuzeni yeni evlendi. Birkaç açığını yakalamış görüşmüyor bile.