Alpsmomm23 Kizlar oğlum 2 bucuk aylık saç dipleri pul pul oldu sarı rengi neden böyle olur zarari var mi?
Mariposaa Alpsmomm23 eczaneden Babe marka Konak şampuanı alın 2 yıkamada geçirmişti bizim pullanmayi.
Mervee1 Alpsmomm23 zararlı birsey değil bazı bebekler içten bazı bebekler dıştan çıkarırmış kendiliğinden geçiyor
Biscolataerkegim Alpsmomm23 Ciltte kuruluk olduğu için oluyor. Konak sampuanlari var ondan kullanırsan kafasının derisi nemlenir çabuk geçer
sarpinko amooon konak olmus annesi.konak sampuani alip banyodan sonra konak taragiyla haff tarayin.ya da zeytinyagi surun bere gecirin kafasina sonra konak taragiyla tarayin geciyor.☺️ zararli bisey degil merak etme canm☺️
Prens0205 Alpsmomm23 konak olmuş canım her bebekte oluyor genelde banyo yaptırmadan önce zeytinyağı sür bebek tarağyla yavaş yavaş tersine doğru tara sonra yıka öyle geçiyor
Gamzeburkan Alpsmomm23 canım Konak ben bebe yağı sürüp biraz bekletip Konak tarağıyla yavaş yavaş taradım hemen geçti
Aybukemm Alpsmomm23 benim kızımda da olmuştu hemen hemen her bebekte oluyor sanırım ben duştan 15 dk önce hakiki zeytinyağı sürdüm kızımın başına hafif hafif masaj yaptım 15 dk bekleyip yıkadım banyo da da bastırmadan üstten üstten geriye doğru taradım geçti bir kaç banyo da
Kbrnr Alpsmomm23 akıntılı sarı Konak bebeğiniz bişeye alerjisi olabilir bizimde aynı şekilde var doktor 2 tane krem verdi banyodan önce sürüyorum ben geçiriyo ama bence bi doktora gösterin derim kaşıntı yapar rahatsız eder
Poncikanne92 sarpinko amoonnn kelimenizden ☺️ üniversite de bir arkadasım vardı Mersin Mut’luydu çok severdim. Hatta eşimle tanışmama bile vesile oldu. Sonra birkaç sorun oldu küstük senelerdir konuşmuyoruz. Onu hala seviyorum ayrı bir konu ☺️
sarpinko Rosemay oyle mii bilmiyordum ben kullandim o sekilde gecmisti o nedenle soylediim tesekkur ederim uyardiginz icin🙏🏻
sarpinko Poncikanne92 yaaa bende silifkeliyim ama mersinde yasiyoruuz.yaa cok gurur kirici falan bi mevzu diilse belki ararsiniz olmaz mi ki🙈☺️