Birannebirbebekkkk geçmiş olsun canım üzülme atlatır inşallah. Ihlamur için o ay uygunmu bilmiyorum ama bol bol emzir. Biz babamlara gittik meğer koronalılarmış onlaarda bilmiyomuş. Ah babacım burnu falanda akıyodu söylesene gelmeyin diye. Neyse şuan koronayız ve oğlumda arada öksürüyo. 10 günü geçti haala semptomlar tam geçmedi ve bebekler kolay atlatıyo densede ben en çok evladıma üzülüyorum. Yine de iyi olucaz iyi olcak inşallah diyorum. Üzülmeyin, iyileşicek inşallah. Napalım bazen başkalarından sebeb yavrularımız keyifsizleşiyo. İnşallah bizimki gibi bişey değildir ve inşallah tez vakitte iyi olur yavrunuz