Birannebirbebekkkk ben üşütmüştüm bebeğime geçti sanırım. Sürekli burnu akıyordu bizde aspiratör ile çektik, hapşırma öksürme başlayınca doktora gittim boğazları enfeksiyon olmuş, üst solunum yolu enfeksiyonu, ilaç verdi azaldı cok şükür. Burnunu hep açık tutmaya çalışım.