kubusss hepsi dolu dolu olmaz bence ilk 2 ay cok doluydu ama sonra azaliyor bezler .meme reddi ve alerji durumlarindan bebegim emmeyi birakti malesef 3 4 ay emdi anca . alerji mamasiylada kilo alimi 400 e fln dustu. elinden geldigince sen emzirmeyi teklif et 3 saati beklemezdim ben emiyorken emsin cocuk .birde biberon gercekten meme reddi yapiyor mecbur kalmadikca kullanma.