kubusss İlk 3 ay yenidogan donemi oldugu icin bebekler cok uyurlar. Eger ki ac olsa ya da bir sorunu olsa genelde uyuyamiyorlar, agliyorlar. Benim oglum da ilk 3ay cok uyurdu simdi nerdeee herhangi bir farkli bir sey gorurseniz doktorunuza danisip normal olup olmadigini sorabilirsiniz iciniz rahat etsin diye