nişastanın pudra yerine kullanıldığını duymuştum.
ben banyo sonraları kantaron yağı yada hindistan cevizi yağı suruyorum, yakinimda hangisi varsa . galiba bu yuzden, pisik sorunu yasamiyorum.
arada bez sıkıp lastik izi yaptiginda yada poposunda kizariklik basliyor gibi oldugunda sudocrem suruyorum, geciriyor.