zeynepzeze 18 aylık, kendi deterjanı ile yıkıyorum. Ve öyle de yıkayacağım uzunca bir süre daha. Ne kadar az kimyasal o kadar iyi bence…
Ozbek42 BalkizimBaloglum2 ben bazen cıkmayan şeyleri yıkıyorum canım çift durulama yapıyorum 2,5 aylık oğlum bi sıkıntı olmadı ama genellikle sabun
Echche BalkizimBaloglum2 ben kullanıyorum ilk doğduğu zaman birkac ay granül kullandım. Sonra normale geçtim 60ta yıkıyorum. Ariel dag esintisi parlak renkler toz deterjan. Muhteşem kokuyor bide alerji yapmıyor. Yumuşatıcım da yumos cicek bahcesi pembe 5 litrelik. Ikisi birbirine çok yakışıyor. Hem de kalıcı. Deterjanda daha ucuzuna kacmiyorum çünkü alerji yapar belki diye korkuyorum. Hem renkler de solmuyor guzel yıkanıyor
Esilamm01 BalkizimBaloglum2 canım 6 aylıktan sonra kendimize kullandığım deterjanı ve yumuşatıcı kullandım hep şuan 11 bucuk aylık çok şükür hiç bişe olmadı benim arkadaşım dogdugundan beri kendi deterjanıyla yıkıyor bence neye alıştırırsan öyle gider diye düşünüyorum ben 6 aydan sonra başladım