BalkizimBaloglum2 Ne zaman yikamaya basladinz yada yıkayan varmi kizlar kizimin deterjani bitmiş 13 aylik normal ariel kullansam bisey olurmuki ya zaten diğer deterjan lar lekede çıkarmıyorlar pek bilgisi olan varmi 😊
irva BalkizimBaloglum2 Diğer deterjanlar leke çıkarmaz çünkü leke çıkarmak için ayrı ürün alman gerek 🙈 Normal deterjanla hiç yıkamadım.Bilgim yok üstte kalsın.
Kuzeyin_annesi53 BalkizimBaloglum2 ben 1 yaşından sonra kendi deterjanimizla yıkamaya başladım 6.ayindan sonra da utulemeyi bıraktım
Eminos BalkizimBaloglum2 ariel kullanmiyorum ama persil tursil bingo hangisi indirimdeyse onu kullaniyorum hic bebek deterjani almadim cift durulama yaptirdim hep 1 yasindan sonrada bizim camasirlarimizla birlikte attim makinaya ayirmadim artik
ErenimBalOglum BalkizimBaloglum2 valla doğdu doğalı biz ayirmadik hiç hep bizimkiler ile yıkandı çamaşırları bizim deterjanla yıkadım hiç bir sorun yaşamadık şükür 14 ay 17 günlük
Sena-bera-mira BalkizimBaloglum2 bende 1 yaşından sonra normal deterjana döndüm hiç ütü kullanmadım desem yeridir
Muhammedtrn BalkizimBaloglum2 kaynanamda kalıyoruz şuan. Mecburen normal deterjanla yıkatıyoruz. Yapcak bişey yok 😑 bebelerden büyüğüm 27 küçük 7 aylık.
SeverusSnape BalkizimBaloglum2 20 Aylık ve bu ay başladım. Bingo Oxyjen kullanıyordum bizim için, kızımınkileri de onunla yıkıyorum. Yumuşatıcısı hala Unibaby ama :)
Sadekahvem BalkizimBaloglum2 18 ayından sonra normal deterjan kullanmaya başladım. Ama yıkama öncesi leke çıkarıcı döküyorum yada leke çıkarıcı deterjanli suda bekletiyorum. Yoksa Ariel vs de leke çıkarmıyor. Green clean, baby me kullanabilirsnz
Caydanlik Ben kendimize kullandigim deterjanla yıkıyorum en başından beri arielle. Daha az deterjan kullanıp çift durulama yaptırıyorum canım. Bir ilk çocuğuma bebek deterjanı kullanmıştım diğerlerine kullanmadım🐹