zynn cogumuz gectik bu yoldan. En guzel gunleri endiseyle karartmis biri olarak yaziyorum😀 Yapamiyorum eksik yapiyorum diye dusunmeyin bilmiyorsunuz sonucta yepyeni bir tecrube, her kafadan ses cikiyor, gercekten psikoloji cok onemli. Elbette diger arkadaslarin yazdigi gibi kavrayisi dogru mu pozisyon dogru mu internetten bakin, surekli teklif edin. gunler geciyor ama hala olmuyorsa tabii ki nadir de olsa saglik sorunu olabilir, dil bagi dudak bagi olabilir vs kontrol gerekebilir. Emzirme danismanlari der ki mutlaka ama mutlaka sutunuz gelecek ve bebeginiz emdikce ihtiyaci olan sut uretilecek☺