zynn benimde aynen öyleydi. Kaçıncı haftada doğdu? Kızım 35+2 de doğdu ve ememedi. Her 1-1,5 saatte bir meme + mama gittik. Sütümü sağarak verşyordum fakat sağ göğüsten 1 damla bile süt gelmiyordu. Bu arada kayınvalidem sütün az, emmiyo, bi göğüste süt yok diyip geziyodu. Fakat benim gibi erken doğum yapan bi arkadaşımda aynı durumu yaşamış. Zamanını doldurunca kendi alacak hiç üzülme dedi. Gerçektende kırkımız çıkınca 1,5 aylık gibi bi anda emmeye başladı fakat silikon kalkanla emiyodu. Bugün onuda bıraktı normal memeyi emiyo çok şükür. Sizde her sağımdan önce ve sonra verin memeyi ama çokta ısrar etmeyin öyle böyle alışacak inanın kendisi bi anda hop diye alıyo ☺️