BirVeraAnnesi35 gul_clk 1 seneye kadar olmamak normal demişti doktorum endişe edeceğiniz bir durum yok yani
BenDenizMustafakemalinannesi Kansjjdenxnjene gittim iki gün önce canım çok şükür bir şey çıkmadı ama sürekli olmaya başlarsa gecikme hormoara bakmak lazım dedi
Glsm_0 gul_clk ben hemen ilk aydan olmaya başladım iyi ki de oldum şimdi hasta olacağım günü dört gözle bekliyorum hamile kalma korkusu fena birşey miş yaa 😂😂Allah’ım isteyenlere nasip etsin 🤲🏼
zeytinbacilar gul_clk biz neredeyse 7 aylık olduk bende regl olamadım ilk kızımda 8 ay sonra olmuştum bunsada bekliyorum bkalım nezaman olacak emziriyorum ilkinide emziriyordum
Gokdeniz-33 Ayda normal adet olmaya başladım, şükür düzenli gidiyor şimdilik, olursunuz yakında endişe etmeyin
cottoncotton BenDenizMustafakemalinannesi Merhaba benimde kahverengi lekelenmem oldu ve o gün regl ağrım vardı ancak ertesi gün hiç bişey yoktu bu da regl olarak mı geçer ?
BenDenizMustafakemalinannesi cottoncotton canım benimki de öle oldu çok kanama gelmedi bir gün gibi sürdü ben onu saymadım regliye ama doktor bir günde olsa o regli dedi 🤗