AygulSina Dk16 ben hic bir asinin gereksiz oldugunu dusunmuyorum acikcasi. Sonucta asi bebegimizi hastaliklardan koruyor
Dk16 AygulSina burada çoğu hastalık eridike edilmiş o yüzden olmayan hastalığın aşısını burada uygulamıyorlarmış
AygulSina Dk16 olabilir tabi her ulkenin sistemi farkli malum cok suriyeli falan geldi o yuzden asilari tam olsun istiyorum
Ogretmen17 Bebeğim 56 günlük ve sadece uyurken gülüyor. Hala bize gülmüyor sizin bebekleriniz ne zaman gülmeye başladı ?