AygulSina Dk16 turkiyede ve bulgaristanda ilk aydan basliyor hatta bulgaristanda her ay 1 yasina kadar asilar var ne aşısı bilmiyorum ama
Nuryalcndag AygulSina tehlikeli bir durummuymuş? Korkulacak birşey değil mi yoksa? Yani yaparsa korkmalımıyız
AygulSina Nuryalcndag yok yok korkulucak bisey degil ates gibi atesi cikabilir ihsalde olabilir olucak diye bisey yok
Masalll Ya bizim sağlık ocağındaki ebe aşıya gelmeden önce ateş düşürücü ver dedi yorumları okuyunca vermesem mi diye düşündüm ne yapmalıyım sizce 😏
AygulSina Masalll vermesen daha iyi olur asinin etkisini dusuruyormus oyle okudum. Ben vermedim eve gelincede vermedim doktor atesi cikarsa ver demisti
Bebeminnie cnsaydn erken doğduysa normal doğum zamanından hesaplanıyor 5. Haftada oluyormuş ilk Bsnm kızm şuan 8 haftalık ama 3 hafta erken doğudğu için 5 olarak hesaplıyorm
AygulSina Dk16 bizde ne kadar bilmiyorum ama yani almanyada 2 ay asisi 3 taneydi bir tane agizdan rota asisi diger ikisi igne kombi aşılardı baya bir sey vardi
AygulSina Dk16 ben hic bir asinin gereksiz oldugunu dusunmuyorum acikcasi. Sonucta asi bebegimizi hastaliklardan koruyor