Sena-bera-mira Melooo o yüzden o kadar ıslarıyo hangi bezi kullanırsan kullan sızdırır ben gece alt değişmeme rağmen üstleri hep ıslanırdı sabah tüm kıyafetletini değişirdim gece beslenmesinden kesince rahatlarsın
Melooo Sena-bera-mira ben gündüz çalışıyorum ve hiç emmiyor onyüzden gece memesini kesmedim çünkü komple kesmek istiyorum o yüzden bi kaç ay daha emzirmeye devam edicem
Gin Melooo bel kısmının lastikleri baya iyi kavrıyor, göbeğine kadar çıkıyor bez. Deneme paketi alıp denemekten zarar gelmez 😖 Bir de yapabilirseniz gece beslenmelerini azaltmaya çalışın, sağlığı için de iyi sayılmaz.
Melooo [silindi] yani bu durumu yinede doktorumuza sorarım hiç aklıma gelmedi aslında öyle anormal bi görüntü yamuklukta yok ama Yinede sormakta fayda var
Bittersever Melooo anladım canım bez numarasını küçük olursa bu sorun oluyor o yüzden sordum ama iyi gibi oglumunda boyu uzun zayıf 6 numara tam oluyor 19 aylık bel kısmıni değilde karın kismini daha yukarıdan bağlamayı dene
Keloglan35 Deletedmom62626 oyle deme canım benim oğlumun yamuk 😂 bezini bağlarken hep dikkatli bağlıyorum o yuzden
Melooo Gin geçen gün eşime dedim külot bez alalım belki cıkmaz ordaki görevli o bezi bırakmak için kullanıyolar falan deyince eşimde almamış ama kesinlikle denemek de fayda var yeterki artık cıkmasın
Gin Melooo aa ne kadar yanlış bilgi 🤣 alıştırma külotları ile karıştırmış olabilir mi acaba o görevli 😅 İnşallah bir şekilde hallolur sızma sorununuz 🙏
neslihan-87 Melooo molfix tavsiye ederim 6 aylığız ilk doğduğunda sleppy kullandım sızdırma yaptı molfix le devam ettim hiç sorun yaşamadık 2 gün önce tekrar deneme amaçlı sleppy aldım yine aynısı oldu
Melooo Ummaksaker evet zaten çişi cıktıgında hemen değiştircegim zaman açınca bezini havada duruyor 🤣hafifçe indirip bezliyorum
kbra4334 Melooo bizim aynıydı 13 aylık oğlum her gece tepesine kadar cıkardı çişi yada sağ tarafı ıslanırdı kenarlardan cıkardı. Daha sonra araştırma yaptım ve öğrendim ki eğer bez küçük gelirse çiş taşarmış. Benimki de sabaha kadar sürekli beslenen bi bebek saat başı mama yemeğe kalkıyor. O yüzden çok çiş ywpıyo yüz üstü yatıyo bide. Şimdi o sorun kamadı şükür bezin bi numara büyüğünü aldım ve geceleri prima premium kullanıyorum gündüz prima aktif . Sizde deneyin bi numara büyüğünü