Berfin988 kivircik_annesi26 eczanelere danıştınmı hiç canım deliyorlar ben bugün sordum bir kaç yere ara telefanla sor
kivircik_annesi26 Berfin988 danıştık canım en azından aşıları bitsin dediler çünkü bi kaç şikayet olmuş 😳 küpeleri aldık duruyo kulaklar delik degil 🙄 yaşına girdi aşıyıda oldu şimdide eşim gitmiyor vaka çok azalsın diye 😖
Fatmak89 Berfin988 bende şuan aklı ermiyor o yüzden deldirmek istiyorum sonda zor olur diye. Düşündüm dediğiniz gibi bende deldirim bu hafta eşim izinliykennen iysii teşekkürler 🥰
Berfin988 Fatmak89 aman aman dikkat et canım duyarlı iyi anneyle kaynıyo sende linç yeme sakın biri çıktı mesela 🤣🤣🤣
minnoscan Neden deldiriyorsunuz ki belki ilerde istemicek. Sırf sevimli dursun diye mi. Ebeveyni olmamız bedenleri hakkında bu kadar söz sahibi olmamızı gerektirmez bence. Yazık değil mi çocuklara , ilerde isterse kendisi deldirebilir
Berfin988 minnoscan eğer istemezsede takmaya bilir sonucta küçücük bir delik bunu bu kadar büyütücek ne var hem sevimli olsun diyede yaptırmadım elalemin ne dediğide umrumda değil açıkcası
Yusufcum minnoscan ilerde istemezse küpe takmaz olur biter. Ay bu kafayida hiç anlamıyorum dogurdugum çocuğun üstünde de bu kadar hakkım olsun bı zahmet.
Elifduru11 minnoscan şiddetle katılıyorum bende kızıma bırakıyorum ilerde kendisi isterse yapar şimdiden neden acı çeksinki ne gerek varsa
minnoscan Miniko122 bu kafadaki insanların evet haklısın demesini beklemiyordum zaten. Hiç kimse mükemmel değil ama en azından çocuğumun bedenine saygı duyuyorum. Siz sırf ayy çok sevimli olmuş desinler diye küçücük çocukların canlarının acımasına izin vermeye devam edin😉😉😉
minnoscan Berfin988 Yusufcum ben de sizlerin kafasını anlamıyorum siz çocuklarınıza oyuncak bebek muamelesi yapmaya devam edin😂😉
Fatmak89 Berfin988 😂😂aynen cnm ben ezanaye sorduk sürekli tanıdık birydi deleriz dedi ama acele etme bekle dedi bana ben şuan önermiyorum dedi oda
Esilamm01 Sena-bera-mira aynen bizde bir kaç yere sorduk kızım 11 bucuk aylık 4 yaşına kadar aslında öneriyoruz dedi çünkü şimdi dedigim izde nekadar eşit yani aynı delsekte büyüdü günde kulak yapısı deişigi için aynı olmayabiliyor dedi bu yüzden biri alt biri üst yada biri orta biri yan gibi durabiliyor diye önermiyoz dediler
Sena-bera-mira Berfin988 bebeğin kulağını çekiştirirse napıcan çok önemli zorunlu bişey değilki keşke acele etmeseydin
Berfin988 Sena-bera-mira ebede eğer kulağını çekmr huyu yoksa deldir eğer dişlerden dolayı çekiyosa deldirme dedi deldirdiğimden beride hiç elini götürmedi
Sevocum Bende deldirmek istiyorum ama kulağını çekiltirmesinden korkuyorum diş çıkarırken çok kaşıyo🤷🏼♀️
Berfin988 Sevocum o zaman deldirme şimdi canım benim kızımın öyle bir sıkıntısı yok o yüzden deldirdim
Berfin988 Yusufcum aynen basit bişey takmazsa delik kapanır gider bu kadar duyar kasmalarındaki amaç ne acaba