DDERYAA 4 buçuk aylık kızım var ve vermem gereken 6kilo var emzirirken nasıl diyet yapıcam ne tür bitki çayları içiçem önerileriniz varmı kızçeler🎈🎈
Hilalkakilli DDERYAA Ben diyetisyene gidiyorum 2 haftada 5 kilo verdim. Sütüm azalmasın diyede fito milk diye bitki çayı verdi sütümüde arttırdı kilo vermemdede yardımcı oldu
Eda3405 DDERYAA ben emzirirken rooibos cayi ile 1.5 ayda 7 kilo verdim valla siddetlede tavsiye ederim. Sutumde acaip artii
Eda-asel Suheda54 bana da atar mısınız 3 aylık bebeğim var 10 kilo kadar kaldı gitmiyor süt kaybı olmasın diye de diyet yapamıyorum
DDERYAA Sürekli pandemi yüzünden evdeyiz.eee sütümüz çogalsın diyede agzımız boş durmuyo oturma modu sürekli.alırız tbi kiloo