Ben ilk dogumumdan sonra 8 ayda yavas yabas verdim 18 kiloyu 58 e kadar düştüm karbonhidrat i kesmiştim yemek yiyodum sadece ekmeksiz 2. Dogumumu yaptim 14 kilo aldim su an 65 kiloyum eminim dusucek bu kilo ama bunda aşırı tatli istedi canim bayada tukettim göbeğim yeni dogum yapmis gibi duruyo bunun sebebini seker tüketimine bagliyorum saglikli kilo vermek isterseniz hayatinizdan karbonhidrati ve şekeri azaltin