Mommysharkdoodoodoodoo Baloglum13 😁 beni bi bayılttılar ayıldığımda yavrum kucağımdaydı ertesi sabah da ayaklandım hemen. Doğumdan korkmayın ikinciyi sezaryen düşünün.
Aselask34 Prensannesiyimm ilk doğumumda benimde öyle oldu ilk doğumlar zor ikinciler biraz zor üçüncüler kolay dördüncü gaz sancısı gibi hiç bişey anlamadan🤣🤣🤣🤪
Baloglum13 @Mommysharkdoodoodoodoo uzun bi ara düşünmüyorum ama olurda rabbim nasip ederse sezeryan istiyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Baloglum13 ben de kolik bebek sonrası uzun süre düşünmüyorum 😁 4 ya da 5 yaşına gelince İnşallah
Aselask34 Mommysharkdoodoodoodoo beklemedimki canım gece 3 tü tuvaletim geldi uyandım tuvalete gitmek için ayağımı yere basmamla suyum geldi😂hazırlandım hemen gittim
AhsenVeraveannesi Baloglum13 Ay benimde öyle vallahi tamam çok kötü değildi ama dikişlerim yüzünden korkuyorum bende devlette normal yaptım henüz yeni diye olabilir ama olsun yinede çok korkuyorum galiba 2. Bende düşünmüyorum 😢
Aselask34 Mommysharkdoodoodoodoo şükür 😄4. Doğum olunca vücut alışmış tabiki bu olaya o nedenle çok rahat ve kolaydı ilk doğumumda ölümden dönmüştüm o ayrı 🤦♀️Rabbim herkese evladını sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah🤲🏻
Mommysharkdoodoodoodoo Aselask34 amin inşallah 😍 benim de küçüktüm hatırlıyorum komşumuz gündüz suyu geliyor babamdan başka da apartmanda kimse yok araba tam arabaya giderken merdivenlerde doğurdu
Aselask34 Mommysharkdoodoodoodoo ayy çok kötü olmuş🙈o zaman iyi dileklerime tüm hamişlere hastaneye yetişebilmeyi nasip etsini ekleyelim🤲🏻😂
SeverusSnape Mommysharkdoodoodoodoo ya çok güzel değil mi, annesi üşür mü diyor babası kaloriferi sonuna kadar açtım diyor. Çok güzel ya, ben çok duygulandım 🥺 Benim kızım da 40+5te yan gelip yatıyordu içimde. Bıraksak yaşına girecekti karnımda 😂
Mommysharkdoodoodoodoo SeverusSnape evet çok duygusal benim de gözlerim doldu 😍 Allah tüm hamilelerin sağlıkla doğurmasını nasip etsin ya annelik çok başka
morkalp Mommysharkdoodoodoodoo millet tünelde yolda arabada doğuruyor nasıl kıskanmayayım normal doğum yapmayı çok istemiştim kısmet olmadı 🤷🏼♀️
Mommysharkdoodoodoodoo morkalp 😁 öyle de böyle de doğuyor işte sağlıklı bebeklerimiz oldu mu oldu şükür elhamdülillah