MS-01 omre seti degilde bende duz renk alip boyamistim saclarim koyu diye renk cikmadi fazla simdi daha canli kzil gbi renle boyucam saclarimin rengini actikca sariya dobmeyi planliyorum biraz uzun zaman alicak ama aciyla yada boyle setle yapmaya cesaretim yok benim acikcasi acici sursem.yanar diye korkuyorum bende ewde kapaliyim ama olsun hadi yanarsa kesmek zorunda kalsam diye 😁 o yuzden yavas yavas. Ayrica bende emziriyorum hic de bisey olmadi 👍💫