turansmom ElifOkay çok çook ince silikon yastik kullanıyorum çünkü anası gibi yastıksız uyumuyor malesef ama nirmalde kullanilmaz demişti doktorumuz
Minikcivcivim ElifOkay 28aylık olacağız yeni yeni başladık. 2yaşına kadar önermiyor doktorlar. 2yaş sonrasında da bebek yastığı olacak, çok yüksek olmamalı yani.