ElifOkay Bebeklerde yastık kulanılırmı kullanılmazdı kızlar kafam çok karıştı teyzem 5torun bügütmüş diyo ki kullanılmaz bir yaşına kadar,eşimin annesi diyo ki ben iki çocuk bügütmüşüm doğumdan beri kullanmışım şimdikiler kullanmıyorlar diyo
Elifeslem1 ElifOkay ilk.gunden itibaren kullandım valla ama öyle aşısı yüksek değil tabiki sadece hep bir yana yaptırmayın her uykusunda bir sağ bir sol yatırın kafası düzgün şekil alsın
Gul-38 Valla kaynanamda bna surekli kullan diyor ama bende kullanmıyorum belli bi zamana kdar kullanılmıyor diyebiliyorum canim
matmazelmomy ElifOkay mayıs ta 2 yaşına giricek hala yastıksız yatırıyorum çok rahat uyuyor. Yastığı yatırdığım zaman istermiyor
icegul ElifOkay kullanılmadığını biliyorum ama reflü yatağımız yok. İnce geniş ve yumuşak bir yastık kullanıyorum o yüzden