1mrvky [silindi] kıyamam ya🙄 kızım da gece saat başı yarım saatte bir kalkıyor. Uykusunda çok huzursuz kıpır kıpır sürekli şöyle bi dalgın uyumuyor yavrum. Gündüz iki uyku yapardı bir kez uyuyor şimdi. Bizim de salya ateş olmadı ama uykusuzluğa vurdu.
[silindi] 1mrvky Allah kolaylık versin ben doğal diş jeli aldım bebeğim çok sevdi rahatlatıyordu bayağı istersen bakıp söyliyeyim markasını
1mrvky Busrafth bize doktorumuz ısrarla bu jeli önerdi. Evet canım bende duymuştum o karanfil yağı mı neydi. Bi de tetagil çok duydum.