otose_san catlakbianne 23 aylık ve 4 aylık iki kızım var, ikisinde kundak yapmadım. Şükür bi sorun yaşamadım
irva catlakbianne Ben hiç kundak yapmadım.Yeni doğduğunda bir kere denedim çıldırdı.Hareketli de bir çocuk.Ondan sonra asla da yeltenmedim bu duruma.Şuan 4 ay 17 günlük.Bir sorun da yaşamadım.
Sadecezeynep catlakbianne günlük bi iki saat kollarını açık bırakıyorum zaten onun harici hep kundaklı ama sadece kolları hareket alanını kısıtlıyor bacakları kalçası serbest bi de şuan hava soğuk olduğu için benim çok işime yarıyor
DurununAnnesi12 catlakbianne kundak yapmadım yaptırmam bebek gelişme çağında şuan kollarını ayaklarını oynatması gerekiyor biz bile sarılmaya dayanamayız ağrımız olur bebekte de ağrı olur
Kubrakayraa catlakbianne ben hemen hemen hiç yapmadım ya sevmiyordu yarım kolları kapatıyodum ama yine eller cıkıveriyodu😁😁 bişeyi de yok dipçik gibi
icegul icegul çok normal o zaman öyle toplanması omzunuzda. Ben rahat uyusun diye kundaklıyorum. Hem kıpırdayıp kendini uyandırmasın hemde kucakta sansın kendini sıcacık diye
Omerasafsmom Doğduğunda kundak yaptım kucağa alırken rahat olduğunu düşündüğüm için daha sonra sadece geceleri yatarken yarım kundak yapmaya başladım elleriyle kendini korkutabiliyor zaten onuda kıpırdanarak açıyor.
Derin2021 catlakbianne benimki de 2 aylık olacak nerdeyse bi iki deneyim dedim sevmedi sıkıldı cıkardım bende. Kalça kontorlü için doktora gittiğimizde sordum doktorar yapma sakın dedi. Eskiler öyle inanmış gidiyor işte gayette rahat bebeğim böyle. Cok ipleme bence.
bitanem123 catlakbianne 8 aylık hiç öle kundak yapmadım ellerini kesfettiği zaman rahat uyusun diye yapmıştım bi kaç kez oda sadece kollarını iyikide yapmamışım elini yüzüne vururken uykusunda kendını uyandırmıyor alışsmıs çünkü
Yasargiller Bebeğim üç aylık. Sadece kollarını kundakliyorum. Diğer türlü kollariyla kendini çok uyandırıyor. Böyle rahat ediyor. 4. Ayda bırakacağız nasıl olacak bakalım :) bebiş nasıl rahat ediyorsa onu yapın.
PortakalliKahve catlakbianne bende hiç yapmadım. Bacakları ayrı olur dediler, vücudu şekillenir yap dediler, dediler de dediler. Tabiki dinlemedim ve yapmadım. Ama şöyle kollarıyla kendini korkutma,uyandırma durumu olsaydı yarım kundak yapabilirdim
Aysegenc catlakbianne 3 kiz annesiyim hic birini kundak yapmadim.Allaha cok şükür hicte birsey olmadi.
Mrvayazege catlakbianne benim bebeğim yazın doğdu Haziran’da biz hiç kundak yapmadık nerdeyse kendini uyandırmıyordu elleriyle ben de yapmadım hiç bi sorunu da yok maşallah şimdi 9 aylık yarım kundak yapmıştım o da nadiren korkmayın saçma sapan şeyler söylüyor herkes
oguzalpsema catlakbianne ayy insanlar anca konuşsun sinir bozucular. Annem bana da yapmamış valla boyum posum kemiklerim sağlam çok şükür 😄 bende yapmadım oğluma annem yapma sıkma çocuğu dedi hiç yapmadım
Yusufbebekk catlakbianne ben de yapmadım dahalık hiç 23 günlük ama kıyamıyorum .bir kez yaptım .kollarını çıkarmaya çalıştı çıkaramadı üzüldüm açtım hemen .ellerini yüzüne koydu uyudu.rahat rahat uyusun ne kundağı ya dedim boşver sen de
Zeyna_ Valla ben yaptım siz yapmayın. Şimdi kundaksiz uyumuyor biraktiramiyorum. Geceleri hafif hareket ettirse ellerini uyanıyor hemen.
Ssc catlakbianne ben bir sorun olacağını düşünmüyorum. Kundagi çocuk irkilip kendini uyandırmasın die oneriyor zaten uzmanlar onun haricinde fiziksel gelişime bir katkısı olmaz. Ben de gidip özel kundak aldım bir kere bile kullanamadık hiç sevmiyor oğlum 😭