Bebeğimi hiç kundak yapmadım bazen sadece kollarına yapıyorum uyuması için. Her gören yok kemikleri eğrilir neden yapmıyorsun diyip duruyor. Artık içim şişti cidden. Kundak yapılmadığı için olumsuz bir örnekle karşılaşan var mı? Bebeğim kucağımda cenin pozisyonu alıp yatmayı çok seviyor sepet gibi oluyor hamur gibi olmuş diyorlar. Ben de endişeleniyorum haliyle