Nigdeli İyi bianda delirip patlamamışsın yinede gerçekten sinir bozucu bi durum bende hastane olayı yüzünden 1.5 saatlik kaynanamı çağırmıştım biz gider gitmez uyanmş 1 saat durmuş sonra basmış yaygarayı kaynanam sussun diye dudağına pekmez değdirmiş bakmş durmuyo bebeği emer pozisyona almş kolunu emdirmiş süt gelmeyince çocuk daha çok delirmiş falan korkmuş baya benimki titreyerek ağlıyo bide ben onlara kızdıysam sen iyi susmuşsun