Kaynanalardaki bu emzirme meraki ney ya. Ne kadar cahilce bir hareket. Bugün spiral taktırmaya gittik eşimle bebeğim üşümesin diye kaynanaya bıraktık. Uyutmayı becerememiş belki mememi ağzına verirsem uyur diye çocuğa zorla memeyi vermeye çalışmış. Bir iki sefer ağzına koymuş ağlayarak geri çıkarıyormuş bebeğim. Ve biz bebeğimizi almaya giderken bunu gayet normal bir durummuş gibi gülerek anlattı. Eşimin yanında ağzımı açamadım keşke yapmasaydın diyebildim sadece. Eşim de sen ne yapıyorsun ya bile demedi. Güldü geçti. Spiral hiç canımı acıtmadı ama bebeğime o halde düşününce çok üzüldüm. Bir de bebeğim ben eve girer girmez ağlayıp bana atladı. Neyse arabaya bindik epey bozulduk eşimle ama bir şey diyemedik. Kaynanam tekrar kapıyı açıp uluorta bir daha deniyim belki tutar diye şakkadan memeyi çıkardı yine. eşim telefonla konuşuyordu o an çekil be ne yapıyorsun sen diye ittirdim dışarıya kapımı da kapattım. Böyle bir rezillik kepazelik olabilir mi ya. Belki abartıyorumdur bilmiyorum. Ama çok çok çok sinirlendim bu duruma.