aras123 sabah 6 ile 7 arasi gune basliyor,uyaninca emziriyorum ilk sonrasinda kahvaltisini hazirliyorum bir gun yumurta(cesitli omlet veya haslanmis ) bir gün avokadolu kahvalti yaptırıyorum. Sonra 2 kere emzirme ara ogun yogurt veya meyve sonra 2 kere emzirmw daha cok emmek isterse daha cok tabi onceki gun aksam yemeginu ertesi gun oglene ayiriyorum yemek degisiyor sulu kofte,corba,sebze vs. Atistirmalik biskuvi veriyorum aksam ogunude klasik yemek yapiyorum ama bu ara dis doneminde daha cok muhallebi tarzi istiyor
Gun icinde 1 saat uyursa sukrediyorum🤣