Alismom Tgbabrn yok pek öyle olmadı sonrasında 6ayda 3 hafta kanamalı 1 hafta normaldim. Polip varmış. Üstüne rahim duvarı inceltme operasyonu falan oldum zor süreçti baya kan kaybım oldu yani her durumun bi zorluğu var🤷🏼♀️
Semaince Tgbabrn 7 buçuk ay sonra oldum 😂 daha bekle bir sene zamanı var bana doktorum emzirdiğini sürece 2 sene olmazsın demişti ama bi alakası yok bünye meselesi canım