Tgbabrn Kızlar bebeğim 3 aylık adet olmadm daha aşırı terliyorum gerginim acaip . Siz ne zaman adet oldunuz hamile falan kalırsam diye kafayı yiycem korunuyorum ama prezervatifle hamile kalanları duyuyorum kafayı yiycem 😬
[silindi] Tgbabrn doğumdan sonra 45. Gün regl oldum lohusayken 2 hafta sürmüştü kanamam düzenli şekilde oluyorum
Alismom Tgbabrn ben lohusalık bittikten 6 gün sonra oldum ama kuzenim 15 ay sonra oldu kişiden kişiye değişiyor
Tgbabrn urazinannesiii ohh çok güzel o zaman 😍 arkadaşlarımdan benimle doğum yapnların hepsi oldu bende tereddüt ettim . Peki terleme oluyormu sizde
urazinannesiii Tgbabrn evet oluyor çok stresli oluyorum ayrıca bir an önce adet olmak istiyorum artık 🤔😀
Tgbabrn urazinannesiii aynen aşırı gergin stresliyim ya zaten bebeğim emmek istemiyor meme reddi tavan seviyede
Tgbabrn [silindi] ben doğımdan sonra bile doğru düzgün kanama olmadım İlk bir hafta biraz fazlaydı sonra 1 ay günde 2 3 damla şeklinde
Rojdaa Tgbabrn Kesinlikle 😂 dün de bir post açılmıştı aynısını söyledim bir süreliğine de olsa sancısı dan kurtuldum
Alismom Tgbabrn yok pek öyle olmadı sonrasında 6ayda 3 hafta kanamalı 1 hafta normaldim. Polip varmış. Üstüne rahim duvarı inceltme operasyonu falan oldum zor süreçti baya kan kaybım oldu yani her durumun bi zorluğu var🤷🏼♀️
Mariposaa Tgbabrn 6 ay sonra adet gördüm, düzenli adet görmeye başlamadan hamile kalınmıyor diye biliyorum ama gene de korunun tabiki