Mucizem38 bence kendi bildiğini oku . Evet oturarak yapsa iyi ama banyoları kabusa çevirmeye hiç gerek yok bence . Çok küçükler daha nefeslerini toplayamıyorlar Au gelince . Yatır fileye yıka 5 dkda yıkanıyorlar zaten o sürede oturması çokda şart değil ağladıkça daha da uzayacak banyodan çıktığında kıyafet giyerken de eziyet olacak sakinleşemediği için